lauantai 27. joulukuuta 2014

Mummolassa

Moi kaikki!
Täällä mummolassa ollaan vieläkin.
Tultiin tänne junalla. Siinä vasta olikin rauhaton paikka! Aluksi jännitti kovasti. Aivan tärisin pelosta ja halusin istua Mamman sylissä. Matka kesti melkein viisi tuntia joten pakkohan siinä oli siirtyä viereiselle penkille pötköttämään ja syömään eväitä!

Täällä mummolassa meitä on ollut 5 koiraa, 2 kissaa, yksi hamsteri ja 6 ihmistä.
Koirien kanssa tuun silleen ihan hyvin juttuun, et en oikeestaan ota niihin mitään kontaktia sisällä. Ulkona haen Perlasta ja Golfosta turvaa. Välillä hakeudun niiden väliin kävelemään jos on paljon liikennettä. Autot meinaa vähän pelottaa mua...

Kissoista en ole piitannut ollenkaan, outoja tyyppejä! Ne saa olla mun puolesta ihan  rauhassa!

Hamsteria olisin maistanut jos olisin käsiksi päässyt!

Ihmisistä mummo ja Jenni saavat vähän silittää mua, mutta sitten ärähdänkin jo etteivät vallan tykästy liikaa!
Mua kävi täällä kiva pariskunta kattomassa ja toivat mulle ison luun lahjaksi! Niille ihmisille en oikeen lämmenny mut luun laitoin tyynyn alle piiloon :D Kiitos siitä vielä!

Mietittiin tuossa Mamman kanssa just, että mun tuleva koti joutuu kyllä ihan tosissaan tehdä töitä mun kanssa ennenku hyväksyn ne!  Ja varmaan oon koko loppuikäni arka uusia ihmisiä kohtaan eikä mua saa jokainen vastaantulija silittää! Se on vähän hankalaa ku oon niin söpö ja saan hirveesti kehuja ulkoillessa! Oon kuulemma ihan nallen näköinen ja kaikkihan nyt nallea haluaa silittää  :)

Tässä oon löytäny turvallisen paikan Mamman kassista!

Tässä sulatellaan kinkkua :)

Perla on mun lemppari kun sitä ei tarvii pelätä. Golfo on vähä mustis Mammastaan ni se välillä saattaa ärähtää mulle ja sit mä kiljasen ja juoksen karkuun!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti